Alamat

Kampung Bukit Changgang
42700 Banting
Selangor Darul Ehsan

May 8, 2011

Full System Package

Kami menjual set dan pakej komputer lengkap yang menepati keperluan anda sama anda seorang pelajar, pekerja atau kegunaan lain. Kami menawarkan harga berpatutan dan servis yang terjamin


download image


Tawaran ini berjalan sepanjang tahun dan untuk keterangan lanjut anda boleh menghubungi saya melalui emel atau comment form dibawah atau boleh terus berjumpa saya di alamat yang tertera pada flyer diatas, nombor telefon saya akan diberi setelah anda menghantar emel kepada saya untuk mengelakkan joy buyer.

Segala urusan jual beli adalah seperti dialamat tertera dan sila membuat pertanyaan dan pembelian hanya jika anda boleh datang ke alamat diatas dan mengambil sendiri barangan anda.

  • Setiap pakej tidak disertakan monitor / skrin LCD
  • Setiap jualan adalah secara COD dan saya tidak menyediakan perkhidmatan courier atau pos 
  • Deposit RM150 atau 30%(yang mana lebih rendah) diperlukan
  • Sila maklum yang saya hanya menjalankan perniagaan secara online dan tidak mempunyai pejabat atau showroom. Untuk melihat bukti penjualan saya anda boleh sentiasa melawat laman web ini dari masa ke semasa

0 comments:

Post a Comment